Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Товари належної якості Згідно з українським законодавством, у цьому переліку відсутня продукція, включена до списку товарів, які не підлягають поверненню. Обміняти чи повернути вдасться ті товари, які споживач ще не використовував. Товари неналежної якості Повернення продукції, що була у вжитку, неможливе. Але винятком із правил є наявність заводського браку. Відповідно до ст. 8 Закону «Про захист прав споживача» продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості, задовольняючи вимоги покупця. Доставка всіх товарів здійснюється за рахунок продавця.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.